Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.caffegiorno.pl jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu.
Wszystkie ceny w sklepie www.caffegiorno.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w PLN. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania czy też wycofania towaru z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w każdym momencie, bądź wprowadzania w nich zmian.
Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji, w przypadkach budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy regulamin.
W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji.
Zawartość sklepu nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego. Kupujący składając zamówienie składa jednocześnie propozycję zawarcia umowy.
Czas realizacji zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Jeśli dany produkt nie jest dostępny w naszym magazynie, co sklep zaznacza na stronie, czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 3 tygodni (wówczas Klient jest informowany o zaistniałej sytuacji). W szczególnych sytuacjach zamówienia realizowane są w terminie podanym w koszyku.
Aktualny status swojego zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto w sklepie.
Jeśli życzycie sobie Państwo otrzymać fakturę VAT proszę o podanie potrzebnych danych.
Oferta objęta promocją obowiązuje do momentu wyczerpania się zapasów.
Koszt i forma dostawy
Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Ekspresy do kawy wysyłamy wyłącznie firmą kurierską. Przy składaniu zamówienia proszę podać numer telefonu kontaktowego dla kuriera.
Koszt dostawy Pocztą Polską:
Waga brutto
Cena brutto przesyłki
do 1kg
9,50 zł
do 2kg
11,00 zł
do 5kg
13,00 zł
Koszt dostawy kurierem UPS wynosi 21 zł.
Dopłata za pobranie wynosi 4 zł w każdej z form przesyłki.
Przy zamówieniu na kwotę większą niż 400 zł dostawa GRATIS w całej Polsce, bez względu na formę płatności.
Stawki za ewentualne wysyłki za granicę ustalane będą indywidualnie dla każdego zamówienia.
Formy płatności
Przyjmujemy następujące formy płatności:
gotówką przy odbiorze zamówienia (pobranie)
przelew na konto bankowe (przedpłata),
płatności w systemie PayU (w tym płatności kartą kredytową)
Klient dokonuje wyboru formy płatności podczas składania zamówienia.
W przypadku przedpłaty (przelew zwykły) towar wysyłamy najpóźniej kolejnego dnia roboczego po otrzymaniu płatności.
Przedpłata za pośrednictwem systemu PayU znacząco przyspiesza transakcję. Potwierdzenie płatności w tym przypadku trafia do sklepu w przeciągu kilku minut od dokonania transakcji.
System PayU umożliwia dokonywanie płatności przy użyciu kart płatniczych. Stosowany w sklepie moduł Protected Payment oznacza dokonywanie weryfikacji posiadacza kart w celu zapewnienia bezpieczeństwa transakcji.
W przypadku stwierdzenia braku wpłaty w przeciągu dwóch tygodni od złożenia zamówienia zostanie ono anulowane. O zaistniałym fakcie Klient zostanie poinformowany poprzez mail.
W uzasadnionych przypadkach dotyczących np. zamówienia o dużej wartości, lub odroczenia wysyłki i magazynowania towaru sprowadzanego tylko na zamówienie może być wymagana przedpłata. Wysokość przedpłaty jest ustalana indywidualnie.
Reklamacje i zwroty
Klient ma 14 dni na poinformowanie o odstąpieniu od zakupu towaru z naszego sklepu - zgodnie z treścią ustawy z dnia 30 maja 2014 roku "Ustawa o prawach konsumenta"
Prosimy o zwrot towaru poprzez odesłanie w oryginalnym fabrycznym opakowaniu, w stanie kompletnym i nie używanym, wraz z dowodem zakupu. Zwrotowi nie podlegają koszty przygotowania, dostarczenia i wysyłki.
Nie odbieramy towarów odsyłanych za pobraniem. Zwrot kwoty równej cenie towaru (z wyłączeniem kosztów przesyłek w obie strony oraz opłat transakcyjnych) nastąpi przelewem na konto bankowe wskazane przez klienta.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu i braku towarów będą rozpatrywane w terminie 7 dni.
Bezpieczeństwo
Firma CAFFE GIORNO oświadcza, że wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności Sklepu Internetowego są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
Warunki gwarancji
Gwarancja jakości na sprawne działanie sprzętu udzielana jest przez sklep CAFFE GIORNO, zwany dalej Gwarantem na okres 12 miesięcy liczony od daty zakupu.
Gwarant zapewnia bezpłatną naprawę w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad produktu określonych w treści niniejszej gwarancji, powstałych z przyczyn tkwiących w produkcie. Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanych urządzeniu a naprawy wykonane są wyłączenie przez Autoryzowany punkt wskazany przez CAFFE GIORNO.
Karta gwarancyjna jest nieważna bez daty zakupu, pieczęci sprzedawcy, dowodu zakupu, czytelnego podpisu Sprzedawcy i Kupującego, jak również z poprawkami i skreśleniami.
W przypadku zgody Gwaranta na naprawę, sprzęt należy dostarczyć do wskazanego przez Gwaranta serwisu na koszt użytkownika.
Naprawa sprzętu zostanie wykonana w terminie 14 dni roboczych lub w możliwie najbliższym terminie, jeżeli naprawa uzależniona będzie od dostarczenia części przez producenta.
Kupujący ma prawo domagać się wymiany sprzętu na wolny od wad jeżeli w określonym w gwarancji terminie ujawni się wada, której na podstawie orzeczenia osoby reprezentującej Gwaranta nie można usunąć.
W przypadku sprzętu przecenionego, użytkownikowi nie przysługuje prawo do wymiany sprzętu.
Gwarant ma prawo odmówić wymiany, jeżeli stwierdzone zostaną jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne i chemiczne oraz świadczące o nieprawidłowym użytkowaniu i konserwacji sprzętu,
Ekspres do kawy nie podlega wymianie zwłaszcza, gdy użytkownik stosował kapsułki inne niż wskazane przez Gwaranta.
Naprawa sprzętu, wykonana w okresie gwarancyjnym przez osoby nieuprawnione przez Gwaranta, powoduje utratę uprawnień gwarancyjnych.
Gwarancja nie obejmuje:
czynności przewidzianych w instrukcji obsługi do wykonywania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na swój koszt (instalacja i podłączenie sprzętu, konserwacja, płukanie), wymiana materiałów eksploatacyjnych oraz regulacja urządzenia.
Usterek powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania sprzętu, niezgodnego z instrukcją obsługi, niedbalstwa a także powstałe w skutek naturalnego zużycia,
Uszkodzeń mechanicznych, termicznych i chemicznych oraz powstałych na skutek działania sił zewnętrznych (wyładowania atmosferyczne, skoki napięcia),
Nie podlegają gwarancji elementy z plastiku oraz przebarwienia, odpryski, pęknięcia, zarysowania i wgnioty,
W przypadku oczywistej bezzasadności zgłoszenia reklamacyjnego użytkownika (np. brak wady, niewłaściwa obsługa urządzenia, usterka nie objęta gwarancją) Gwarant odmawia wykonania naprawy, przedstawiając jednocześnie użytkownikowi uzasadnienie zajętego stanowiska. W takim przypadku naprawa sprzętu użytkownika zostanie wykonana odpłatnie – poza udzieloną gwarancją.
Użytkowanie:
produkty sprzedawane przez CAFFE GIORNO przeznaczone są do użytku domowego, chyba że w gwarancji zaznaczono inaczej. Użytkowanie sprzętu do innych celów powoduje utratę gwarancji.
Gwarancją nie są objęte produkty wykorzystywane w gastronomii, do celów komercyjnych lub wykorzystywane bezpośrednio przy świadczeniu usług lub produkcji. Gwarancja obejmuje urządzenia wykorzystywane w biurachprzedsiębiorstw i innych podmiotów gospodarczych.
Gwarancja niniejsza nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie K.C.
Opłaty za przedłużenie gwarancji
Standardowa gwarancja udzielana przez CAFFE GIORNO obejmuje okres 12 miesięcy i jest udzielana bezpłatnie. Na wyraźne życzenie Klienta gwarancja może ulec wydłużeniu maksymalnie jednak o 24 dodatkowe miesiące. Dodatkowa opłata za każdy rok wynosi 7,7% wartości brutto danego produktu. Kupujący może skorzystać z opcji wydłużenia gwarancji w terminie trzech miesięcy od daty zakupu i po dokonaniu dodatkowej opłaty na rzecz gwaranta.
Postanowienia końcowe
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu sklepu internetowego, jak również akceptacją wszystkich zasad zakupu towaru w sklepie caffegiorno.pl opisanych szczegółowo na stronie sklepu.
Firma CAFFE GIORNO zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w treści regulaminu jak również wszystkich zasad zakupu towaru w sklepie caffegiorno.pl opisanych szczegółowo na stronie Sklepu.
W sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.